De första 10 kilona är borta!!

Nu är jag lite sen med uppdateringen här, men i tisdags var det en vecka sen min operation, och på onsdagsmorgonen efter vägde de mig på sjukhuset innan de skickade hem mig.

Igår morse när jag ställde mig på vågen visade den passande nog exakt -10 kg!
 
Jag gick ner fem kilo innan operationen och har nu under veckan efter gått ner ytterligare 5 kg, och de första 10 kilona är numera med andra ord offciellt borta. Borta för alltid, och det känns obeskrivligt. Kan inte riktigt fatta att det ska bort mer...
Nu är ju iofs 10 kg inte "mycket" om man sätter det i relation till hur mycket jag faktiskt väger i det stora hela, men det är stort för mig i alla fall.

Om jag nu bara kunde låta bli vågen också...
Har blivit mer vågtokig än någonsin förr och väger mig gärna dagligen, både morgon och kväll. Så där kan jag givetvis inte hålla på.
Tänkte att jag kunde ha just onsdagar som vägdagar eftersom det då är en slags veckormarkering. Bara att hoppas att jag kan hålla mig från vågen resterande sex dagar i veckan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är Jess

Precis så underbar som bara jag kan vara!

RSS 2.0