Vänta behövde jag verkligen inte i alla fall!

Pratade med avdelningen nu ikväll och fick en tid av dem.

Jag ska vara där redan 6:45 imorgon bitti och själva operationen går av stapeln klockan 7:30! Så jag fick som jag önskade, jag slipper verkligen att vänta!

Får ta bussen dit redan vid 6, vilket innebär att jag måste gå hemifrån redan 05:30... Innan dess ska jag desinfektionsduscha enligt konstens alla regler... Suck och stön; är det ens lönt att jag går och lägger mig?!?
Å andra sidan lär jag garanterat inte kunna sova ändå...
Har nog aldrig önskat att min sambo också hade körkort så mycket som jag gör just nu... Jag kan ju inte gärna köra mig själv dit med tanke på att jag måste få hem bilen sen igen också. Jag lär inte kunna köra hem i alla fall, så det får bli bussen för säkerhets skull...

Om jag är nervös? Ja!
Dock lugnare än jag trodde jag skulle vara, i alla fall ännu så länge. Tvivlar dock på att det håller i sig...

Nåja, det blir nog bra. Det måste bli bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är Jess

Precis så underbar som bara jag kan vara!

RSS 2.0