Reashopping till barnen

Idag var jag inne i stan för jag ändå skulle ta bort mina stygn (clips/agraffer) och jag kände mig ganska pigg så jag tänkte att jag svänger inom Samarkand när jag ändå var där.
Jag skulle inte varit så kaxig, för jag orkade med två butiker innan orken försvann ur mig på en gång och jag var tvungen att åka igen. Jag hann dock få med mig lite hem.

På KappAhl var det halva reapriset för medlemmar (vilket jag är), och där hittade jag en body och ett par byxor till lillan för sammanlagt 60:-, kan ju knappast bli bättre pris än så!! Jag älskar rea!!
 
 
Hon fick även tunikan som jag tyckte var så fin! Den var dock inte på rean...
När hon fick kläderna så skulle kläd- och skogalningen givetvis ha på sig det med en gång, så därför är det lite skrynkligt på bilden. Hon envisades med att försöka kränga på både body och byxor på benen ovanpå de kläderna hon redan hade på sig, till hon fick hjälp.
 
Hittade även en liten present på KappAhl till min kompis som fick en söt liten dotter den 11/10 som jag bara dog när jag såg! Det var inte heller på rean, men det fanns inte ens chans i världen att jag kunde låta bli att köpa för det var så urgulligt så det finns inte! Hade det bara funnits större hade jag köpt till min lilla tjej också vill jag lova!!
 
 
Visst är det ursöta verkligen!?
 
Sen gick jag in på H&M också (min favoritbutik för barnkläder för övrigt - billigt och fint). Där hittade jag en Angry Birds-tröja på rean till lillemannen! Han älskar Angry Birds just nu och har en tröja sen innan som han ska ha heeeela tiden, jag vet inte hur ofta jag tvättar den där tröjan! Så perfekt tänkte jag, då kanske jag bara behöver tvätta dem hälften så ofta om han har två...
 
 
Sen fick han ett par röda, matchande, byxor till också. Inte heller på rean, men de är verkligen favoritbyxor här hemma! Han har ett par svarta, ett par blåa och ett par gröna redan i samma modell, och både jag och han älskar dem! Nu har jag köpt strl 104 i dem så vi får vika upp dem lite för de är för långa, men det var meningen för då behöver han inte växa ur dem så snabbt.
Han skulle också ha på dem direkt när jag kom hem och satt och kramade dem i soffan tills han fick på dem. Så glad han blev!

Underbara tacksamma små sötnosar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är Jess

Precis så underbar som bara jag kan vara!

RSS 2.0