Smal-linne

För många år sedan, närmare bestämt ca 9-10 år sen eller så, när jag bodde på Campus och fortfarande pluggade på Universitetet och bodde själv i min lilla etta, brukade jag och min nyfunna bästa kompis spendera dagarna inne i stan och shoppa. Oftast stannade vi längst, och spenderade mest pengar, inne på Gina Tricot. Under en av dessa shoppingturer sprang jag på ett vitt linne utan axelband. Jag blev fullkomligt kär och köpte det.

Jag har alldeles för stora bröst för att kunna ha axelbandslösa kläder över huvud taget och magen var för stor för att få plats i det figurnära linnet. Kärleken till linnet överkom ändå och jag tänkte att någon gång i en avlägsen framtid kanske jag kan ha det... Det hänger fortfarande på en galge i en av mina garderober och det är fortfarande lika oanvänt som det var i butiken när jag köpte det. Fortfarande tycker jag dessutom att det är lika fint trots att det har nästan 10 år på nacken.
 
 
Vet ni vad? Den där avlägnsa framtiden? Den är kanske här snart...! 10 år senare, men bättre sent än aldrig, eller hur?

Mitt mål är att komma i det där linnet, och att det ska sitta snyggt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag är Jess

Precis så underbar som bara jag kan vara!

RSS 2.0